עמוד הדרכה עבור משאבי אנוש לטיפול בבעיות של עובדים
המסמך כתוב בצורה כזו שכל Bullet מתאר מקרה או מצב שבו נתון העובד, מה הבעיה שהוא חווה וכיצד ניתן לפתור את הבעיה.
במקרים בהם הבעיה שחווים העובדים לא קיימת במסמך, או הפתרון שנותן המסמך אינו פותר את הבעיה, יש לפנות במייל הכולל צילומי מסך + מספר עובד עם הבעיה למנהל המערכת.
כיום –k2.dev@technion.ac.il
להלן המקרים:
-
הבעיה: העובד טוען שהמערכת לא מקבלת את הסיסמא שהוא מזין במסך חידוש סיסמא.
המקרה: עובד נכנס פעם ראשונה למערכת.
פתרון: יש לוודא עם העובד שהסיסמא שהוא מזין מכילה תו קטן באנגלית, תו גדול באנגלית, לפחות מספר אחד, וסימן מיוחד כמו סימן קריאה. סה”כ הסיסמא צריכה להכיל 10 תווים.
-
הבעיה: העובד לוחץ על הלינק שקיבל במייל על מנת להיכנס למערכת, לאחר מכן באופן ישיר המערכת מעבירה את העובד למסך עליו מופיע הפופ אפ הבא “אינך מורשה לצפות ברשימת הטפסים”.
המקרה: העובד נכנס למערכת לא בפעם הראשונה.
פתרון: יש לבקש מהעובד להיכנס למייל בדפדפן נסתר ולבצע את הכניסה למערכת מהדפדפן הנסתר. הסיבה לבעיה היא שהרבה פעמים הדפדפן שומר היסטוריה של יוזרים ולכן כשנכנסים למערכת ה K2 המערכת מזוהה יוזר אחר שאינו מורשה.
-
הבעיה: עובד נכנס למסך LOGIN ומדווח על כך שהמערכת לא מכניסה אותו כיוון ששם משתמש או סיסמא אינם נכונים.
המקרה: העובד נכנס למסך ה LOGIN בפעם הראשונה, או לאחר שאיפס סיסמא.
פתרון: הרבה פעמים משתמשים מעתיקים את הסיסמא שקיבלו במייל עם רווח מיותר. יש לוודא עם העובד שהוא לא מעתיק את הסיסמא עם רווח מיותר.
-
הבעיה: העובד פותח את טפסי ה PDF ולא מצליח להוריד את הקבצים למחשב שלו.
המקרה: העובד נמצא במסך רשימת הטפסים שלו.
פתרון: יש לבקש מהעובד לנסות להיכנס למערכת מדפדפנים שונים, לדוגמא EDGE ו – firefox או מדפדפן כרום נסתר, ואם עדיין לא עוזר אז לנסות מחשב אחר. לפעמים במחשבים מסוימים קיים תוסף בדפדפן או במחשב שחוסם פופ אפים, לכן צריך לנסות להיכנס למערכת בדרכים שצוינו במדריך.