האגף למחשוב ומערכות מידע
האגף למחשוב ומערכות מידע
האגף למחשוב| ומערכות מידע
  • שירותים
    • גיבוי ושחזור
    • שרתים
    • מחשוב עתיר ביצועים (HPC)
    • פיתוח אתרים
    • מערכות מידע מנהליות
    • דואר אלקטרוני
    • שירותי אחסון
    • תוכנות
    • שירותי תקשוב
    • תחזוקה וביטוח מחשבים וציוד נלווה
    • הוראה מתוקשבת
    • ניטור רשת, שרתים ושירותים מרכזיים
  • תמיכה
    • דרכי פניה למוקד התמיכה
    • שאלות תדירות – FAQ
    • מדריכים למשתמש – SAP
    • עזרי הדרכה – פרויקט משכ”ל
    • אנטי וירוס
    • התקנת תוכנות – מערכות מידע
    • התקנת TeamViewer
    • התחברות מרחוק לשולחן העבודה
    • רשימת מהנדסים פקולטיים
    • תמיכה במחשבי מקינטוש
    • פורטל נוכחות
  • אבטחת מידע
    • הנחיות להתנהלות נכונה
    • הדרכות והרצאות
    • הנחיות אבטחת מידע
    • חדשות אבטחת מידע
    • עשרת הדיברות באבטחת מידע
    • התרעות אבטחת מידע
  • אודות
    • מבנה ארגוני
    • מפת הגעה לאגף
    • צור קשר
    • תיק חירום
    • נהלי עבודה
    • טכנוסטלגיה – תצוגת טכנולוגיה נוסטלגית
    • MyCIS
    • אנשים
      • מזכירות
      • אבטחת מידע
      • תשתיות
      • SAP
      • HR ושכר
      • Legacy
      • טכנולוגיות
      • תמיכת משתמשים
  • En
האגף למחשוב ומערכות מידע > שירותים > פיתוח אתרים > אתרי אינטרנט

שירותים

  • רשימת שירותים מרכזיים
  • גיבוי ושחזור
    • מדיניות הגיבויים
    • הצטרפות והתקנה
      • צירוף מערכות וירטואליות פקולטיות
    • שחזור מידע מגיבויים
    • גיבוי תיבת דואר
  • אירוח שרתים
    • מדריך להפעלת חשבון מחשוב בטכניון
    • הזדהות בשרתים מרכזיים
    • מחשוב עתיר ביצועים
    • שירותי אירוח – שרתים פיזיים
    • שירותי אירוח – שרתים וירטואליים
    • וירטואליזציה
      • שירות Azure Virtual Desktop עבור סטודנטים
      • שרתים
  • מחשוב עתיר ביצועים (HPC)
    • מערכת התורים PBS
      • ניצולת GPU
  • מחשוב ענן
    • מחשוב עתיר ביצועים דרך מחב”א
    • תשתיות מיחשוב בענן – מנוי Microsoft Azure
    • Office 365
      • שירותי ענן Office 365
      • SharePoint
    • תוכנת Zoom
  • פיתוח אתרים
    • אתרי אינטרנט
    • אירוח אתרי אינטרנט
    • מערכת וורדפרס NET
    • מערכת אתרים פקולטיים
    • קבלנים מורשים למתן שירותי פיתוח תוכנה ואתרי אינטרנט
    • אתר הנגשה
  • מערכות מידע מנהליות
  • דואר אלקטרוני
    • דוא”ל מרכזי בטכניון – שירותי ענן Office 365
    • רשימות תפוצה
    • סינון דואר אלקטרוני
  • שירותי אחסון
    • אחסון מרכזי
    • מהו חשבון OneDrive?
  • תוכנות
    • רכישת תוכנות
    • רישוי תוכנות Microsoft
  • שירותי תקשוב
    • תקשורת אלחוטית בטכניון
      • אזורי כיסוי
      • TechSec
      • eduroam
    • תקשורת בקמפוס
    • תקשורת מהמעונות
    • התחברות מחוץ לקמפוס
    • רשת בקרת מבנה
    • מערכות טלפונייה
      • טלפוני IP
        • – תהליך הטמעה
        • – תפעול הטלפון
      • טלפונים ניידים
  • הוראה מתוקשבת
    • Azure Virtual Desktop service for students
    • עדכוני ציונים בדוא”ל ובאפליקציה
  • ניטור רשת, שרתים ושירותים מרכזיים
  • מחירון שירותי האגף

אתרי אינטרנט

להלן פירוט האפשרויות לבניית אתרים בסיוע ותמיכה של המדור לפיתוח אתרים באגף המחשוב.

  • אתר אישי לסגל אקדמי – מערכת וורדפרס לבנייה עצמית של אתרים לחברי סגל אקדמי. פתחו בלחיצת כפתור אתר אישי, אתר מעבדה, אתר לקבוצת המחקר או אתר לכנס.
  • אתר אישי לתלמידי תארים מתקדמים – מערכת וורדפרס לבנייה עצמית של אתרים לסטודנטים לתארים מתקדמים. פתחו בלחיצת כפתור אתר אישי שיעמוד לרשותכם כל עוד תהיו בטכניון וייסגר אוטומטית עם עזיבתכם.
  • הקמת אתר באמצעות קבלן חיצוני – בניית אתר בהזמנה אישית באמצעות קבלן חיצוני מורשה שיאחוסן על שרת טכניוני באגף המחשוב. אנא שימו לב שאנו תומכים בפרויקטים שנעשים אך ורק באמצעות הקבלנים המורשים שהשתתפו במכרז הטכניוני. לא נוכל לאפשר אחסון על שרתי המרכז של אתרים שנבנו במסגרת קבלנים חיצוניים שאינם במכרז.


    אירוח אתרי WEB במרכז המחשבים – תנאי שירות

    אתרי WEB מטבעם נועדו להיות פתוחים לכלל העולם או לאוכלוסיות נרחבות. מסיבה זו חשוב מאוד לתת את הדעת על היבטים כמו פרטיות, הנגשה, אבטחת מידע, חזות ועוד.
    הטכניון בחר באמצעות מכרז פומבי במספר חברות חיצונית, לפיתוח, ניהול ותחזוקה של אתרים המתארחים על תשתיות מרכזיות באגף המחשוב.

    חברות אלה נבחרו לאחר הוכחת יכולות של עמידה בתנאי המכרז והתחייבויות חתומות להבטחת עמידה בהתחייבויות אלה בהרבה תחומים ובפרט בתחומי אבטחת מידע, הגנת הפרטיות ועמידה בכללי נגישות. למפתחים אחרים, שאינם זכייני המכרז אין חבות נדרשת כזו.

    על מנת להימנע מחשיפה משפטית רק אתרים שפותחו, מנוהלים ומתוחזקים ע”י חברות ברשימת הזכיינים, רשאים להתארח על תשתיות מרכזיות באגף המחשוב ולשאת את הסיפא il.ac.technion. בנוסף לאמור לעיל, כל אתר פרטני חייב לעמוד בסטנדרטים של הנגשה, אבטחת מידע ופרטיות הנבדקים בין היתר ע”י סריקות תקופתיות.

    לאור שינויים טכנולוגיים ורגולטוריים כמו גם שינויים באתר עצמו, יתכן מצב בו אתר עמד בסטנדרטים הנדרשים בעבר אך הפסיק לעמוד בהם לאור השינויים הנ”ל. במצב כזה נדרש תיקון. במקרים בהם התיקון לא מתבצע בפרק זמן סביר, האתר עלול להיחסם לגישת משתמשים כדי להקטין את הסיכונים השונים כולל סיכונים של הפרת חוקים וחלילה תביעה מצד הרגולטור או מצד גורם שלישי כלשהו.

שימו לב! כל בעל אתר מחויב לדאוג להנגשת האתר שבאחריותו. אי עמידה בתקנות ההנגשות עלולה לגרור תביעות בסכומים גבוהים. למדו כאן כיצד להנגיש את האתר שלכם.

אנו מפעילים מוקד תמיכה לפיתוח ותחזוקת אתרים – אנא פנו אלינו עם כל שאלה. אנא צרפו את כתובת האתר אליו מתייחסת הפנייה ותיאור מפורט של הבעיה.

קישורים נוספים

  • רשימת קבלנים מורשים לפיתוח אתרים.
  • פיתוח אתרים – פירוט אפשרויות בניית אתרים, מערכות.
  • אירוח אתרי אינטרנט
  • תמיכה במערכות ויישומים מרכזיים
  • מוקד תמיכה לפיתוח ותחזוקת אתרים – Helpdesk. אנא צרפו את כתובת האתר ותיאור הבעיה בכל פניה.

 

© כל הזכויות שמורות האגף למחשוב ומערכות מידע
  • הצהרת נגישות
  • ספר טלפונים
  • מפת אתר
שינוי גודל גופנים
Accessibility by WAH