בעיות התחברות ושימוש במערכת

בעיות התחברות ושימוש במערכת

פתח גרסה מונגשת

להלן פתרונות לבעיות התחברות ושימוש במערכת נפוצות:

עודכן: 14/09/2016 , 15:47
  • התחברות מהמעונות

    פתח גרסה מונגשת

    הגישה לפורטל ולמערכת הכנסת הרכבים אפשרית רק באמצעות הרשת הטכניונית הזמינה לדיירים במעונות.

    במידה ומחשבך מחובר לרשת זו והתחברותך לפורטל נכשלה:

    1. יש לוודא כי כתובת ה-IP המוקצית הינה בטווח הכתובות: 213.57.104.1-213.57.109.254 (לחץ לווידוא כתובת IP).
    2. כאשר כתובת ה-IP אינה בטווח זה, יש ליצור קשר עם חברת HOT.
    3. כאשר כתובת ה-IP בטווח, יש ליצור קשר עם מוקד התמיכה הטכניוני בטלפון (5600) או באמצעות אתר התמיכה.

    עודכן: 14/09/2016 , 15:50

  • שגיאת התחברות לפורטל: User Authentication Failed

    פתח גרסה מונגשת

    הכניסה למערכת הפורטל נעשית באמצעות פרטי ההזדהות האחידה. 

    שגיאת "אימות משתמש נכשל" (User Authentication Failed) בעת ניסיון התחברות עשויה להתרחש כאשר:

    1. שם המשתמש ו/או הססמה שהוזנו שגויים. יש לשחזר או לעדכן את הנתונים באמצעות הדף לניהול חשבונות מחשב.
    2. ההרשאות למערכת בוטלו לאחר מעבר בין מעונות או עזיבתם:
      • על סטודנטים שעברו מעונות לגשת למשרדי יחידת הביטחון בסמוך לשער הכניסה הראשי ולהגיש בקשה מחודשת לקבלת הרשאות.
      • סטודנטים שעזבו ואינם גרים עוד במעונות אינם זכאים לחידוש ההרשאות.

     

    עודכן: 14/09/2016 , 15:17

  • לשונית "הכנסת רכבים" חסרה

    פתח גרסה מונגשת

    לשונית "הכנסת רכבים" בפורטל חסרה כאשר פג תוקף ההרשאות שניתנו למשתמש או כאשר לא ניתנו הרשאות מלכתחילה:

    1. במידה והלשונית הייתה קיימת בעבר אך חסרה כעת:
      • סטודנטים דיירי המעונות בלבד (לאחר מעבר בין מעונות): יש לפנות למשרדי יחידת הביטחון בסמוך לשער הכניסה הראשי לחידוש הרשאתם.
      • אנשי סגל מנהלי ואקדמי: יש לפנות למוקד התמיכה בטלפון (5600) או באתר התמיכה.
    2. במידה והלשונית לא הייתה קיימת בעבר:
      • עובדי טכניון הזקוקים להרשאה להנפקת אישורי כניסה לרכבים יגישו בקשה לראש המנהל בפקולטה.

     

    עודכן: 14/09/2016 , 15:37

  • קבלת דף אינטרנט ריק כניסה למערכת

    פתח גרסה מונגשת

    במידה ולאחר לחיצה על תווית הכנסת רכבים בפורטל מתקבל דף אינטרנט ריק, יש לבצע את הפעולות הבאות:

    1. וודא כי הינך משתמש בדפדפן אינטרנט אקספלורר (Internet Explorer). דפדפנים אחרים (FireFox, Chrome) אינם נתמכים.
    2. במידה והתקלה מתרחשת גם בדפדפן אקספלורר, יש להוסיף את הפורטל לרשימת האתרים המהימנים (Trusted Sites) באמצעות קובץ זה. לחלופין:
      • בחר ב"כלים" (Alt+X) > "אפשרויות אינטרנט" > "אבטחה" > "אתרים מהימנים".
      • הוסף את (technion.ac.il*) לרשימת האתרים המהימנים.
    3. יש לוודא את הגדרות תצוגת התאימות (Compatibility View):
      • בחר ב"כלים" (Alt+X) > "הגדרות של מצב תאימות".
      • וודא כי האתר (technion.ac.il) מופיע ברשימת האתרים לתצוגת תאימות. במידה ולא, בחר ב"הוסף אתר אינטרנט זה".
    4. אתחל את הדפדפן ונסה בשנית.

     

    עודכן: 14/09/2016 , 15:45