היערות נפוצות במסך סגירת החודש:
* “העובד כבר ביצע סגירת חודש” – אין צורך לסגור בשנית, סגירת החודש בוצעה (על ידכם או ע”י משאבי אנוש).
* “יש בקשות הממתינות לאישור המנהל” – יש להמתין שהמנהל יאשר אותן, לאחר אישור הבקשות ניתן יהיה לבצע את סגירת החודש, לבדיקת סטטוס הבקשות יש להכנס ל”דיווח העדרות\נוכחות” -> “סקירת בקשת היעדרות\נוכחות“, כאן אפשר לראות רשימה של כל הבקשות ואת הסטטוס שלהן.
* “תיקוני כניסה\יציאה” – ישנן שגיאות בשל ערכי כניסה/יציאה שגויים, צריך לתקן אותן. יש להכנס ללינק “תיקוני כניסה\יציאה“, ובלשונית “הודעות” נראה את הימים הבעיתיים מבחינת המערכת, אותם יש לתקן.