דרכי פניה למוקד התמיכה

לקוח יקר,

ניתן לפנות דרך אתר התמיכה (helpdesk)  http://5600.technion.ac.il  או בטלפון רב-קווי – 073-3785600 או ב WHATSAPP עם אותו מספר.
שימו לב שאתר התמיכה ניתן לגישה רק מתוך רשת הטכניון או אחרי חיבור לרשת הטכניון בעזרת VPN.
אם אין לכם אפשרות להתחבר ל VPN אז אנא פנו טלפונית או דרך ה whatsapp כאמור לעיל.

פניות דרך אתר התמיכה (http://5600.technion.ac.il) או באמצעות טופס זה,
תקבלנה עדיפות על פניה טלפונית למוקד.
יש להקפיד למלא את כל שדות הטופס.

  • לסיוע בנושאי הרשמה לטכניון (לבעלי חשבון טכניוני) לחץ כאן אחרת יש למלא את הנתונים בטופס ליצירת קשר שבתחתית העמוד
  • לתקלה בנושאי IP PHONE לחץ כאן
  • לתקלה בנושאי טלפוניה לחץ כאן
  • לפתיחת שירותים בחומת אש לחץ כאן
  • לתהליך אישור חיבור גורם חיצוני לרשת הטכניון לחץ כאן
  • לתהליך אישורי כניסה לרכב ליחידות חיצוניות לחץ כאן
  • לתהליך אישור פתיחת הרשאת גישה לרשת בקרת מבנה ומצלמות לחץ כאן

 

טופס ליצירת קשר (כל השדות חובה)

"*" אינדוקטור שדות חובה

שם * Required
Max. file size: 32 MB.