- הכנסת נתונים למערכת ה- SAP
- שליחה לאישור
- הזמנת משיכה לטלפונים
הכנסת נתונים למערכת ה- SAP
- הכנסת נתוני הטלפון החדש לטרנזאקציה טלפונייה ZPM_TEL_REPORT_HEAD
- מספר שלוחה (להיעזר באחראי מערכות טלפונייה)
- שם העובד אליו שייכת השלוחה – או שיוך השלוחה לחדר כללי (חדר סטודנטים, מעבדה וכו’)
- Port בקיר (שקע הרשת בקיר שאליו בד”כ מתחבר המחשב)
- מס’ ציוד של המתג (לאיזה מתג בארון התקשורת מגושר אותו Port בקיר) להיעזר באיש מחשוב
- Port במתג (מס’ השקע במתג הנ”ל – אליו מגושר אותו Port בקיר) להיעזר באיש מחשוב
שליחת הנתונים לאישור
לאחר שהוקלדו כל הפרטים, יש לסמן ב- “V” את השורות שעליהן רוצים לשלוח לאישור
בעבור כל שורה – יוזמן מכשיר טלפון !
ללחוץ על כפתור “קובץ Excel”, לסמן “שליחת קובץ לממונה טלפונייה” ולהפעיל .
הזמנת משיכה
-
- יש לסמן ב- “V” את השורות שעליהן רוצים לצאת להזמנה (לוודא שאלה אותן שורות שנשלחו לאישור…)
בעבור כל שורה – יוזמן מכשיר טלפון ! - ללחוץ על “הזמנת משיכה” ולהפעיל…
- לאתר את ההזמנה (לפי מספר הזמנה), ולאשר אותה (סבב אישורים) כמו לכל הזמנת רכש אחרת.
- יש לסמן ב- “V” את השורות שעליהן רוצים לצאת להזמנה (לוודא שאלה אותן שורות שנשלחו לאישור…)
טלפון שומר על קשר רציף עם המרכזייה ולכן חייב להישאר מחובר!
כל כיבוי של הטלפון ליותר מכמה דקות – חייבים לידע מחשוב פקולטי!
כל כיבוי של הטלפון למשך יותר מכמה ממספר שעות בודדות – חייבים לידע את אחראי טלפונייה!
שינויים בעתיד
כל מעבר של הטלפון: חדר אחר, קומה אחרת, בניין אחר – חייבים לעדכן את המידע ב- SAP.
אם המעבר של הטלפון הוא לקומה שונה או בניין שונה – חייבים ליידע את אחראי טלפונייה.
כל שינוי של תפקוד הטלפון: שם, שלוחה, פונקציונליות – ייעשה ע”י קריאת שירות לממונה טלפונייה.