- האגף למחשוב ומערכות מידע ממליץ לרכוש מוצרי Apple Macintosh עם AppleCare Protection המקנים אחריות מורחבת ל-3 שנים, או לחליפין לרכוש אחריות מורחבת ממשווק מורשה בארץ. לתיקון תקלות המחשב שבאחריות יש לפנות לנותן האחריות.
- חברת תמיכה בהסדר מיוחד עם הטכניון מעניקה ללא עלות שירותי תמיכה במחשבי מקינטוש באחריות ולא באחריות לחברי הסגל אקדמי (בלבד) בטכניון, השירות יינתן בתמיכה מרחוק ומיועד לתפעל תקלות מערכת הפעלה ו Office.
- במידה ותיקון התקלה יחייב מסירת מחשב שלא באחריות למעבדה, כיסוי עלויות התיקון והשילוח יאושרו מראש מול חבר הסגל ויתועדו במערכת הקריאות במוקד התמיכה.
- חבר סגל המעוניין בשירות למחשב מסוג Macintosh מתבקש
לפתוח קריאת שירות באתר התמיכה : https://5600.technion.ac.il
ולבחור את הקטגוריות הבאות :