לסיסמא בחשבון הטכניוני (חשבון ה campus) יש תאריך תפוגה (שנה מרגע ההחלפה), שלאחריו היא ננעלת.
חסימת הסיסמא לא תמנע את העברת הדוא”ל לחשבון אחר (forward), אולם מכיוון ששם החשבון משמש לצורך ההזדהות הטכניונית האחידה, חשוב שתהיה בו סיסמא ברת תוקף.
על מנת למנוע את הנעילה, יש לשנות את הסיסמא באתר חשבונות המחשב הייעודי לכך. (לחץ כאן להנחיות נוספות)
שימו לב!
- לאחר החלפת הסיסמא יש לשנות את הסיסמא גם בסמארטפון, בתוכנת הדוא”ל וכן בשאר התוכנות המשתמשות ב”סיסמאות שמורות”.
- לא ניתן לעדכן את הסיסמא באמצעות אתר הגישה לשירותי הענן!
- לשאלות נוספות לגבי התהליך, פנו אל המהנדס הפקולטי או צרו קשר עם מוקד התמיכה:http://5600.technion.ac.il