האגף למחשוב ומערכות מידע בטכניון מספק שירותי מחשוב מקיפים לסגל האקדמי, הסגל המנהלי ולסטודנטים ומלווה את ההתפתחויות הטכנולוגיות המהירות בתחום.
***
מוקד התמיכה הטכנית:
מוקד התמיכה הטכנית מספק מענה ראשוני לצרכי המחשוב של כלל משתמשי הטכניון (סגל וסטודנטים) במגוון נושאי מחשוב. במידת הצורך, המוקד ינתב את הפניות לגורמים המקצועיים הרלוונטיים באגף המחשוב.
*
שעות פעילות ויצירת קשר:
מוקד התמיכה הטכנית של האגף פעיל בין הימים א’-ה’, בין השעות 19:30-7:30.
לרשות המשתמשים עומדת מערכת ייעודית לפתיחת פניות באתר האינטרנט של מוקד התמיכה.
ניתן ליצור קשר עם מוקד התמיכה בטלפון 073-378-5600;
*
קבלת קהל במוקד:
סיוע בהגדרת דוא”ל טכניון ותיקון דיווחי נוכחות יינתנו במוקד בין השעות 14:00-13:00, בתיאום מראש בלבד.
יש לתאם את ההגעה באמצעות שימוש במערכת ה-bookme בקישור זה.
לידיעתכם! הסיוע הפרונטלי מוגבל בשלב זה לנושאים שלהלן:
- שירות עצמי לעובדים (פורטל נוכחות).
- התחברות מחוץ לקמפוס (מחולל סיסמאות).
- הגדרת היומן הטכניוני בטלפונים ניידים.
מיקום מוקד התמיכה: בניין הסנט, קומה 2, חדר 203.
*
שימוש בתוכנת TeamViewer:
מוקד התמיכה עושה שימוש בתוכנת השיתוף TeamViewer המאפשרת למוקד לצפות בנעשה ע”ג מחשב המשתמש וללוות אותו בפתרון הבעיה.
את התוכנה ניתן להוריד ולהתקין מאתר האינטרנט של מוקד התמיכה:.