שירות SASE הוא שירות רשת פרטית וירטואלית בענן.
השירות מאפשר למשתמשים לגשת מרחוק למשאבי הרשת דרך ערוץ מאובטח, המוגן באמצעות הצפנת תעבורת רשת ואימות חזק באמצעות Azure Entra ID.
השירות מאפשר למשתמש לגשת לרשת המקומית, ללא תלות במיקום גיאוגרפי, באמצעות התחברות מכל מקום ומכל מכשיר נייד או נייח.
השימוש בשירות פתוח לכל בעלי חשבון מרכזי בטכניון.
במקרים של צורך בסיוע בשימוש במערכת ניתן לפנות למוקד התמיכה של מערך המחשוב בימי העבודה הטכניונים עד השעה 19:00.
בערוצים הבאים:
דרך אתר התמיכה (helpdesk) http://5600.technion.ac.il או בטלפון רב-קווי – 073-378 5600 או ב WHATSAPP עם אותו מספר.
בימים ושעות שהמוקד הטכניוני אינו פעיל.
כלקוחות שרות הענן של SASE המשתמשים זכאים לשרות תמיכה של checkpoint
להלן הקישור: https://help.perimeter81.com/support/home
משתמשים עם מספר חשבונות בטכניון חייבים להשתמש בחשבון הראשי שלהם @technion.ac.il, ולא ב-@cs.technion.ac.il, @ece.technion.ac.il או בכל חשבון אחר
אנא בידקו את רשימת המדינות עם גישה מוגבלת ל-SASE:
מדינות עם גישה מוגבלת למשאבי הטכניון
השירות SASE זמין ממדינות ב-רשימה האפורה אך אינו זמין ממדינות ב-רשימה השחורה.
רק לבעלי חשבון campus.technion.ac.il@:
יש להירשם דרך חנות תוכנות ושירותים CIS
שימו לב! חנות תוכנות ושירותים של CIS זמינה רק מרשת ה-LAN של הטכניון
אם אין באפשרותכם להיכנס לחנות, אנא פנו למוקד התמיכה
לחצו כאן כדי ללמוד כיצד להוריד את סוכן ה-SASE.
מדריכים להתקנה ולהגדרת לקוח SASE במערכות הפעלה שונות
במקרה של קשיים בהתחברות, אנא עיינו ב-שאלות הנפוצות.