לקוח יקר,
ניתן לפנות דרך אתר התמיכה (helpdesk) http://5600.technion.ac.il או בטלפון רב-קווי – 073-3785600 או ב WHATSAPP עם אותו מספר.
שימו לב שאתר התמיכה ניתן לגישה רק מתוך רשת הטכניון או אחרי חיבור לרשת הטכניון בעזרת VPN.
אם אין לכם אפשרות להתחבר ל VPN אז אנא פנו טלפונית או דרך ה whatsapp כאמור לעיל.
פניות דרך אתר התמיכה (http://5600.technion.ac.il) או באמצעות טופס זה,
תקבלנה עדיפות על פניה טלפונית למוקד.
יש להקפיד למלא את כל שדות הטופס.
- לסיוע בנושאי הרשמה לטכניון (לבעלי חשבון טכניוני) לחץ כאן אחרת יש למלא את הנתונים בטופס ליצירת קשר שבתחתית העמוד
- לתקלה בנושאי IP PHONE לחץ כאן
- לתקלה בנושאי טלפוניה לחץ כאן
- לפתיחת שירותים בחומת אש לחץ כאן
- לתהליך אישור חיבור גורם חיצוני לרשת הטכניון לחץ כאן
- לתהליך אישורי כניסה לרכב ליחידות חיצוניות לחץ כאן
- לתהליך אישור פתיחת הרשאת גישה לרשת בקרת מבנה ומצלמות לחץ כאן