תמיכה במחשבי מקינטוש

  1. האגף למחשוב ומערכות מידע ממליץ לרכוש מוצרי Apple Macintosh עם AppleCare Protection המקנים אחריות מורחבת ל-3 שנים, או לחליפין לרכוש אחריות מורחבת ממשווק מורשה בארץ. לתיקון תקלות המחשב שבאחריות יש לפנות לנותן האחריות.
  1. חברת תמיכה בהסדר מיוחד עם הטכניון מעניקה ללא עלות שירותי תמיכה במחשבי מקינטוש באחריות ולא באחריות לחברי הסגל אקדמי (בלבד) בטכניון, השירות יינתן בתמיכה מרחוק ומיועד לתפעל תקלות מערכת הפעלה ו Office.
  1. במידה ותיקון התקלה יחייב מסירת מחשב שלא באחריות למעבדה, כיסוי עלויות התיקון והשילוח יאושרו מראש מול חבר הסגל ויתועדו במערכת הקריאות במוקד התמיכה.
  2. חבר סגל המעוניין בשירות למחשב מסוג Macintosh מתבקש
    לפתוח קריאת שירות באתר התמיכה : https://5600.technion.ac.il
    ולבחור את הקטגוריות הבאות :

categories