מחוץ לטכניון (מהבית)
מחולל סיסמאות
משתמשי טכניון מורשים יכולים להתקשר לרשת הטכניון מביתם, או ממקום אחר מחוץ לטכניון, כולל מחו"ל.
ניתן להזדהות בעת התחברות מרחוק לרשת הטכניון בעזרת מחולל סיסמאות בחומרה או בתוכנה.
לפרטים נוספים ניתן לפנות במייל: otp.support@technion.ac.il .
להלן עמוד הסבר: שימוש במחולל הסיסמאות
עודכן: 12/03/2019 , 12:14איפה ניתן לרכוש את המחולל סיסמאות?
רכישת OTP (תוכנה):
על חשבון תקציב מחקר פעיל / חיוב כספי (משכורת, שכר לימוד) / תקציב פקולטי.
הסבר לגבי כל אחד מהמסלולים בקישור הבא: buying-software
עודכן: 20/05/2019 , 09:01שירותי אינטרנט לחוקרים ולצוותי מחקר
חברי הסגל וחוקרים במוסד הטכניון יכולים לרכוש על חשבון תקציב מוסד הטכניון את שירותי התקשורת לשם התחברות לרשת הטכניון לצרכי מחקר והוראה.
עודכן: 12/03/2019 , 12:14באנדל בזק בינלאומי
עודכן: 18/02/2015 , 12:26מהו הבאנדל?
הבאנדל כולל 2 מרכיבי שירות:
תשתית ADSL המסופקות ע"י חברת בזק
ספק אינטרנט ISP המבוצע ע"י חברת בזק בינלאומי
עודכן: 18/02/2015 , 11:50אחריות שירות ותמיכה- באנדל בזק בינלאומי
מוקד חברת בזק בינלאומי מטפל רק באספקת והסדרת התקשורת לבית המשתמש (כולל תמיכה בהגדרות נתב/ראוטר) לעניין זה.
מוקד הטכניון מטפל רק בגישה למערכות ותשתיות טכניוניות בלבד (כאשר התקשורת תקינה).
תמיכה ושירות למערכות מיחשוב ותקשורת ביתיות (כגון: מחשבים, טאבלטים, מגבירי תקשורת וכו') אינם ניתנים ע"י חברת בזק בינלאומי ו/או הטכניון.
ניתן לרכוש שירותים אלו באופן פרטי אצל ספקים פרטיים ו/או של חברת בזק ו/או בזק בינלאומי.
עודכן: 26/05/2015 , 14:28מה השתנה?
עד כה אגף המיחשוב בטכניון סיפק שירות ISP (ספק אינטרנט) לציבור המשתמשים הטכניוני (בהתאם לדרישתו). שירות ADSL ממומן הופעל ישירות מול חברת בזק.
החל מ-1.3.2015 יסופק השירות הכולל ע"י בזק בינלאומי במסגרת באנדל. שירות ISP טכניון ייפסק.
עודכן: 18/02/2015 , 11:44למי פונים בשעת תקלה או תמיכה?
לדיווח ופתרון תקלה או בקשת תמיכה יש לפנות למוקד בזק בינלאומי הייעודי לאוניברסיטאות, טל. 076-5555899. אין לפנות למוקד השירות הרגיל של בזק בינלאומי!
המוקד זמין 24/7/364.
עודכן: 18/02/2015 , 11:14איך מתחברים (משתמשים קיימים)
למשתמשים קיימים של שירות ADSL ממומן נשלח מכתב מעבר לשירות הבאנדל של בזק בינלאומי בצירוף קוד משתמש וסיסמא ראשונית והסברים נוספים.
החיבור אפשרי באופן עצמאי (בסיוע מדריך בקישור: home-router) או באמצעות פנייה יזומה למוקד בזק בינלאומי, טל. 076-5555899.
החיבור אפשרי עם קבלת המכתב למעט אוכלוסייה שהדבר נמנע ממנה כעת עקב בעיות פרוצדורה\בעיות טכניות. עם פתרון הבעיה ידווח לכל משתמש על אפשרות החיבור.
רמת השירות, רוחב פס\מהירות נשארת ללא שינוי במעבר.
עודכן: 18/02/2015 , 11:14שינוי סיסמא
בתהליך המעבר או הצטרפות ניתנה לכל משתמש סיסמא ראשונית. מומלץ לשנות את הסיסמא בעת ביצוע החיבור באמצעות מוקד בזק בינלאומי, טל. 076-5555899.
עודכן: 18/02/2015 , 11:14הצטרפות/שינוי/הארכת שירות
כל בקשה להצטרפות לשירות באנדל ו/או שינוי/ ו/או הפסקה/ביטול חייבת להיות מבוקשת באמצעות טופס השירות אשר יועבר למרכזת השירות ריבי איתן ( מייל: rivie@trdf.technion.ac.il)
עודכן: 18/02/2015 , 11:14אין גישה לשירות/מערכת טכניונית
באם לא מתאפשרת גישה לשירות או למערכת טכניונית כלשהי, יש לפנות למרכז התמיכה, טל. 5600 או לאחראי מחשוב פקולטי/יחידתי.
עודכן: 18/02/2015 , 11:14שירותים לא ממומנים
השירות הממומן הינו הבאנדל בלבד. שירותים אחרים נדרשים כגון קו ייעודי אינטרנט נטו, ציוד, ביקור טכנאי\התקנה יהיו על חשבונו הפרטי של המשתמש.
עודכן: 15/02/2015 , 11:56שבתון
השוהים בשבתון בחו"ל אינם זכאים למימון באנדל .השירות הממומן יופסק וימומן באופן עצמאי ע"י המשתמש .עם החזרה משבתון יוכל המשתמש להזמין באמצעות מרכזת השירות התחברות לבאנדל בנוהל הרגיל.
עודכן: 18/02/2015 , 11:14הרשאות
כל משתמשי הטכניון מוגדרים במרחב כתובות ייעודי המאפשר לקבל שירותים כשל משתמש ברשת הטכניון.
עודכן: 15/02/2015 , 11:50שירות ISP (ספק אינטרנט) בלבד
המעוניין בשרות ISP בלבד (כלומר לא שירות כולל + באנדל) יידרש לבצע זאת עצמאית ועל חשבונו.
עודכן: 18/02/2015 , 11:15מחולל סיסמאות
מחולל סיסמאות (חומרה או תוכנה) לגישה מרחוק לרשת הטכניון ניתן לרכישה בחנות של אגף מחשוב
עפ"י ההנחיות בקישור: central-services/communication/off-campus-connection
לפרטים נוספים ניתן לפנות במייל: otp.support@technion.ac.il
עודכן: 15/02/2015 , 12:20קו אינטרנט נטו
המעוניינים בשירות הבאנדל שלא באמצעות קו טלפון רגיל של בזק לשיחות יידרשו לקו אינטרנט נטו אשר עלות הקמתו תהיה על חשבון המשתמש.
עודכן: 18/02/2015 , 11:15ציוד
המעבר לא דורש שינוי בציוד (ראוטר\נתב) הנדרש שכן לא משתנית רמת השירות.
באם יבוצע בעתיד שדרוג ברוחב הפס, יוחלף הציוד ע"י חברת בזק בינלאומי (למעט ציודים שחל עליהם תשלום היסטורי).
משתמש חדש ירכוש ציוד על חשבונו האישי (אינו ממומן ע"ח תקציב) רצוי בחנויות בזק או אצל ספקים אחרים.
עודכן: 15/02/2015 , 11:54
חיבור דרך Tunnel Switching
עודכן: 24/02/2015 , 12:22טיפול בתקלה בנתבים מסוג D-Link 6470
ישנם נתבים כדוגמת נתב D-Link 6470 שאינם יודעים לקבל בשם המשתמש את התו #.
במקרה שמופיעה בעיה – יש צורך לבצע שנמוך – downgrade - של גרסת התוכנה בנתב.
פעולה זו מתבצעת ע"י תמיכת בזק בינלאומי מרחוק לאחר פניה למוקד 166.עודכן: 24/02/2015 , 11:48
תמיכה
מוקד תמיכה מיוחד עומד לרשות משתמשי הטכניון, הפניה למוקד בנושאים טכניים תפעוליים
מוקד התמיכה זמין 24 שעות ביממה בטלפון 076-5555899
יש להזדהות בפני המוקד כמשתמש טכניון עם ת"ז ושם החשבון ב- STAFF
חשוב:
אין להתקשר למוקדי שירות רגילים של בזק בינלאומי ואין לבצע שינוי בשירות באמצעות המוקדים של בזק גם אם הפניה הייתה ביוזמתם.
עודכן: 29/08/2019 , 09:51קישורים שימושיים (מאגרי מידע, גיבויים, אנטי וירוס)
- הנחיות גישה למאגרי מידע
- הנחיות לגלישה בטוחה והשימוש באנטי וירוס בטכניון
- שירות הגיבויים של אגף המחשוב
עודכן: 30/12/2014 , 09:27דיווח על שינויי כתובת/רוחב פס/ניוד מספר טלפון וכו'
כל שינוי בכתובת השירות וסוגו (כגון רוחב פס), כולל ניוד מס' טלפון בין ספקים שונים, נדרש לדיווח באמצעות הטופס למרכזת השירות.
אין לבצע שינוי בשירות באמצעות המוקדים של בזק גם אם הפניה הייתה ביוזמתם.
עודכן: 18/12/2014 , 08:55
חיבור ADSL
האגף למחשוב בטכניון מספק שירותי גישה לאינטרנט ולרשת הפנימית בטכנולוגיית ADSL.
עודכן: 12/03/2019 , 12:14איך לבדוק אם קיימת בעייה בתשתית בזק?
בשדה שם המשתמש יש לכתוב במקום username@technion
username@1
לא צריך לכתוב את הסיסמא.
במידה והחיבור נכשל קיימת בעייה בתשתית - יש ליצור קשר עם בזק.
עודכן: 18/12/2014 , 08:43
מה לעשות אם יש בעיה בלילה?
מוקד תקשוב לבעיות תקשורת (בלבד) פעיל בימים א'-ה' 07:30 עד 19:30 בטלפון 04-8295611.
עודכן: 16/01/2019 , 18:23