פניה למוקד התמיכה באגף מחשוב ומערכות מידע לקוח יקר, ניתן לפנות דרך אתר התמיכה http://5600.technion.ac.il או בטלפון רב-קווי – 04-8295600 . CIS support - מוקד התמיכה באגף המחשוב לקוח יקר, פניות דרך אתר התמיכה (http://5600.technion.ac.il) או באמצעות טופס זה, תקבלנה עדיפות על פניה טלפונית למוקד. יש להקפיד למלא את כל שדות הטופס. Dear user Tickets opened via the support site http://5600.technion.ac.il or by filling out this form will receive higher priority over phone calls to the support center Be sure to fill out all the fields in the form Name - שם * Required ראשון אחרון ID number - מספר ת.ז * RequiredEmail Address @technion / campus - כתובת דוא"ל * Required Phone number - מס' טלפון * RequiredProblem Type- נושא הבעיה * RequiredPlease choose - נא לבחורCannot connect from outside the Technion - בעית התחברותEmail problem - בעית דוא"לCommunication problem - בעית תקשורתOther - אחרProblem Details - תיאור הבעיה * RequiredAttached File - קובץ מצורף