אחריות שירות ותמיכה- באנדל בזק בינלאומי
מוקד חברת בזק בינלאומי מטפל רק באספקת והסדרת התקשורת לבית המשתמש (כולל תמיכה בהגדרות נתב/ראוטר) לעניין זה.
מוקד הטכניון מטפל רק בגישה למערכות ותשתיות טכניוניות בלבד (כאשר התקשורת תקינה).
תמיכה ושירות למערכות מיחשוב ותקשורת ביתיות (כגון: מחשבים, טאבלטים, מגבירי תקשורת וכו') אינם ניתנים ע"י חברת בזק בינלאומי ו/או הטכניון.
ניתן לרכוש שירותים אלו באופן פרטי אצל ספקים פרטיים ו/או של חברת בזק ו/או בזק בינלאומי.
עודכן: 26/05/2015 , 14:28