אחריות שירות ותמיכה- באנדל בזק בינלאומי

אחריות שירות ותמיכה- באנדל בזק בינלאומי

פתח גרסה מונגשת

מוקד חברת בזק בינלאומי מטפל רק באספקת והסדרת התקשורת לבית המשתמש (כולל תמיכה בהגדרות נתב/ראוטר) לעניין זה.

 

מוקד הטכניון מטפל רק בגישה למערכות ותשתיות טכניוניות בלבד (כאשר התקשורת תקינה).

 

תמיכה ושירות למערכות מיחשוב ותקשורת ביתיות (כגון: מחשבים, טאבלטים, מגבירי תקשורת וכו') אינם ניתנים ע"י חברת בזק בינלאומי ו/או הטכניון.

 

ניתן לרכוש שירותים אלו באופן פרטי אצל ספקים פרטיים ו/או של חברת בזק ו/או בזק בינלאומי.

עודכן: 26/05/2015 , 14:28