מידע כללי וקבלת תמיכה

מידע כללי וקבלת תמיכה

פתח גרסה מונגשת

האגף למחשוב ומערכות מידע בטכניון מספק שירותי מחשוב מקיפים לסגל האקדמי, הסגל המנהלי ולסטודנטים ומלווה את ההתפתחויות הטכנולוגיות המהירות בתחום.

***

מוקד התמיכה הטכנית:

מוקד התמיכה הטכנית מספק מענה ראשוני לצרכי המחשוב של כלל משתמשי הטכניון (סגל וסטודנטים) במגוון נושאי מחשוב. במידת הצורך, המוקד ינתב את הפניות לגורמים המקצועיים הרלוונטיים באגף המחשוב.

*

שעות פעילות ויצירת קשר:

מוקד התמיכה הטכנית של האגף פעיל בין הימים א'-ה', בין השעות 07:30-19:30.

לרשות המשתמשים עומדת מערכת ייעודית לפתיחת פניות באתר האינטרנט של מוקד התמיכה.

ניתן ליצור קשר עם מוקד התמיכה בטלפון 04-829-5600;

ובדוא"ל: CiS-Moked@technion.ac.il.

*

קבלת קהל במוקד:

סיוע בהגדרת דוא"ל טכניון ותיקון דיווחי נוכחות יינתנו במוקד בין השעות 13:00-14:00, בתיאום מראש בלבד.

יש לתאם את ההגעה באמצעות פתיחת פנייה באתר התמיכה או בטלפון.

*

שימוש בתוכנת TeamViewer:

מוקד התמיכה עושה שימוש בתוכנת השיתוף TeamViewer המאפשרת למוקד לצפות בנעשה ע"ג מחשב המשתמש וללוות אותו בפתרון הבעיה.

את התוכנה ניתן להוריד ולהתקין מאתר האינטרנט של מוקד התמיכה:

(1) גשו לאתר בכתובת לעיל;

(2) לחצו על אחד האייקונים להורדת התוכנה, בהתאם למערכת ההפעלה במחשבכם (Windows/Mac).

(3) הריצו (Run) את הקובץ.

(4) בתום ההרצה, יתקבלו מספר מזהה (ID) וסיסמה (Password): תנו אותם למוקדן במוקד התמיכה שילווה אתכם בפיתרון הבעיה.

***

לאיתור מספרי טלפון בכלל הטכניון, לחץ כאן.

לאיתור מספרי טלפון של אנשי אגף המחשוב, חפשו "אגף מחשוב ומערכות מידע" ב"חיפוש לפי שם יחידה".

 

 

עודכן: 24/08/2017 , 16:21