דוא"ל טכניוני ("ענן 365")

דוא"ל טכניוני ("ענן 365")

פתח גרסה מונגשת

עם פתיחת חשבון משתמש טכניוני, נוצרים עבורכם משתמש וכתובת דוא"ל בשירותי "ענן 365" מבית מייקרוסופט.

***

 

עודכן: 24/08/2017 , 12:17
  • שם משתמש וסיסמה אישית

    פתח גרסה מונגשת

    שם משתמש וסיסמה אישית:

    סטודנטים בלימודי הסמכה (תואר ראשון) וחוץ בלבד:

    שם המשתמש הוא כפי שנבחר בעת יצירת החשבון הטכניוני, בצירוף סיומת קמפוס:

    UserName@campus.technion.ac.il.

    *

    סטודנטים בלימודי מוסמכים (תארים מתקדמים) וסגל אקדמי ומנהלי:

    שם המשתמש הוא כפי שנוצר עבורכם, בצירוף סיומת טכניון בלבד:

    UserName@technion.ac.il.

    *

    סיסמה אישית עבור כלל המשתמשים (סטודנטים בכלל התארים וסגל):

    הסיסמה האישית היא סיסמת ההזדהות האחידה כפי שנקבעה על-ידיכם באתר לניהול חשבונות מחשב.

    עודכן: 24/08/2017 , 12:19

  • התחברות באמצעות דפדפן האינטרנט

    פתח גרסה מונגשת

    התחברות לדוא"ל טכניוני באמצעות דפדפן האינטרנט:

    ניתן להתחבר לדוא"ל הטכניוני באמצעות דפדפן האינטרנט בכתובת: https://outlook.technion.ac.il.

    יש להזין את שם המשתמש והסיסמה האישית בשדות המתאימים, בהתאם להנחיות לעיל.

    OutlookWebSignIn

    בהתחברות הראשונה, תדרשו לבצע מספר הגדרות:

    • בחרו שפה כרצונכם - חובה.
    • הגדירו את אזור הזמן המתאים (בישראל - "UTC+02:00-Jerusalem") - חובה.
    • בחרו רקע לסביבת העבודה - אופציונלי, ניתן לבצע במועד מאוחר יותר.
    • הגדירו חתימה אישית למכתבים שלכם - אופציונלי, ניתן לבצע במועד מאוחר יותר.

    עודכן: 24/08/2017 , 12:15

  • התחברות באמצעות Outlook

    פתח גרסה מונגשת

    התחברות לדוא"ל טכניוני באמצעות אפליקציית Outlook:

    ניתן להתחבר לדוא"ל הטכניוני גם באמצעות אפליקציית Outlook, ע"י הוספת חשבון חדש והזנת פרטי המשתמש והסיסמה בשדות המתאימים, בהתאם להנחיות לעיל.

    Outlook_Add_Account

    עודכן: 24/08/2017 , 12:14

  • הגדרת העברת דוא"ל

    פתח גרסה מונגשת

    הגדרת העברה (Forwarding) לדוא"ל פרטי:

    ניתן להגדיר העברה (Forwarding) של דואר נכנס מהדוא"ל הטכניוני לדוא"ל פרטי:

    באמצעות פורטל שירותי הענן בדפדפן האינטרנט:

    (1) לחצו על הגדרות (סמל של גלגל שיניים) ובחרו בדואר:

    Forwarding_1

    (2) כעת, תחת תפריט "חשבונות", בחרו ב"העברה":

    Forwarding_2

    (3) בחרו החל בהעברה והזינו את כתובת הדוא"ל אליה אתם מעוניינים להעביר דואר בשדה המתאים:

    Forwarding_3

    (4) סמנו האם ברצונכם לשמור עותק מן הדואר שהתקבל גם בשרת הטכניוני (אי-סימון אפשרות זאת יעביר את הדואר הנכנס אל הדוא"ל הפרטי וימחק אותו משרת הענן הטכניוני).

    (5) לבסוף, שמרו את השינויים.

    *

    באמצעות אפליקציית Outlook:

    לא ניתן להגדיר העברה גורפת של כלל הדוא"ל הנכנס באפליקציה.

    יש להגדיר העברה באמצעות יצירת כללים (Rules) פרטניים לפי העדפות המשתמש.

    עודכן: 24/08/2017 , 12:14

  • שגיאות התחברות נפוצות

    פתח גרסה מונגשת

    משתמש או סיסמה אינם מזוהים:

    Outlook_SignIn_Error_1 (1) וודאו כי הזנתם נכונה את פרטי ההתחברות שלכם:

    סטודנטים בלימודי הסמכה: UserName@campus.technion.ac.il;

    סטודנטים בלימודי מוסמכים וסגל: UserName@technion.ac.il.

    (2) וודאו כי הזנתם נכונה את הסיסמה האישית שלכם.

    ניתן לאמת את הסיסמה ע"י התחברות לכל שירות טכניוני מקוון אחר העושה שימוש בפרטי ההזדהות האחידה.

    (3) במידה והזנתם נכונה את פרטי ההתחברות (שם המשתמש וסיסמה) ועדיין מתקבלת שגיאה זו, יש לפנות למהנדס הפקולטי.

    *

    סיסמה פגה תוקף:

    לא ניתן לעדכן את הסיסמה באמצעות אתר שירותי הענן.

    (1) יש לעדכן את הסיסמה האישית ("הזדהות אחידה") באתר לניהול חשבונות מחשב של אגף המחשוב.

    (2) ההתחברות לדוא"ל תהייה זמינה 30 דקות לאחר עדכון הסיסמה.

    עודכן: 24/08/2017 , 14:06