מידע ויעוץ

סיוע לאנשי הסגל האקדמי, לסטודנטים לתארים גבוהים ולסגל המנהלי בשימושי מחשב למחקר ולהוראה במגוון רב של תוכנות ועל מספר מערכות הפעלה.

הסיוע מתחיל משלב רכישה והפצת התוכנה. לפני ההפצה מתקינים את התוכנה, כותבים הוראות התקנה ועדכונים חשובים ביחס לגרסאות קודמות.

לחלק מהתוכנות קימת תמיכה מורחבת הכוללת עזרה מעמיקה למשתמשים הנעשית באמצעות סדנאות ויעוץ אישי.

הפנייה לצוות הייעוץ באמצעות ה- Helpdesk   (בחר: אגף מחשוב ומערכות מידע --> התקנה, יעוץ וכו' ) או ישירות ליועצים בדוא"ל או טלפונית.